UCM6300Ecosystem_screens.png

Puhelut internetin kautta (VoIP) tekevät yrityksille puheluiden käsittelystä helpompaa kuin perinteisten lankapuhelinlinjojen avulla. VoIP-puhelinjärjestelmään voidaan liittää päätelaitteiksi mitä tahansa älypuhelimia, tietokoneita ja pöytäpuhelimia.

Yrityspuhelinjärjestelmät tarjoavat edistyneitä toimintoja, kuten:

Puhelun reititys: Ohjaa automaattisesti saapuvat puhelut kriteerien, kuten puhelinnumeron, agentin kykyjen tai kellonajan, perusteella.

Puheluanalytiikka: Saat reaaliaikaisesti puheluiden tiedot, kuten määrät, käyttäjät, mahdolliset pullonkaulat ruuhkatilanteissa ja paljon muuta.

Puheluiden tallennus: Voit tallentaa puhelut parantaaksesi asiakaspalvelua.

Tekstiviestit: Lähetä tekstiviestejä asiakkaiden ja tiimin jäsenten kanssa työpöydältäsi tai mobiilisovelluksesta.

Chatti: Keskustele asiakkaiden/tiimin jäsenten kanssa chatin avulla.

Videoneuvottelut: Järjestä videokokouksia tiimisi kanssa, mukaan lukien chat ja liiketapaamiset asiakkaiden kanssa.

Pienyritysten VoIP-puhelinjärjestelmät ovat yllättävän edullisia.

VoIP-puhelinjärjestelmän hinnoittelu on selkeää ja tarjoaa parhaan vastineen pienyrityksille.

Tarjoamme sekä 3CX:n että Grandstreamin puhelinkeskuksia. Näistä löytyy varmasti yrityksellesi sopiva ratkaisu.

Tutustu Grandstream - Puhelinkeskukseen tästä

Tutustu 3CX - Puhelinkeskukseen tästä

Pyydä tarjous klikkaamalla tästä