Puhelut internetin kautta (VoIP) tekevät yrityksille puheluiden käsittelystä helpompaa kuin perinteisten lankapuhelinlinjojen avulla. VoIP-puhelinjärjestelmään voidaan liittää päätelaitteiksi mitä tahansa älypuhelimia, tietokoneita ja pöytäpuhelimia.
Yrityspuhelinjärjestelmät tarjoavat edistyneitä toimintoja, kuten:
Puhelun reititys: Ohjaa automaattisesti saapuvat puhelut kriteerien, kuten puhelinnumeron, agentin kykyjen tai kellonajan, perusteella.
Puheluanalytiikka: Saat reaaliaikaisesti puheluiden tiedot, kuten määrät, käyttäjät, mahdolliset pullonkaulat ruuhkatilanteissa ja paljon muuta.
Puheluiden tallennus: Voit tallentaa puhelut parantaaksesi asiakaspalvelua.
Tekstiviestit: Lähetä tekstiviestejä asiakkaiden ja tiimin jäsenten kanssa työpöydältäsi tai mobiilisovelluksesta.
Chatti: Keskustele asiakkaiden/tiimin jäsenten kanssa chatin avulla.
Videoneuvottelut: Järjestä videokokouksia tiimisi kanssa, mukaan lukien chat ja liiketapaamiset asiakkaiden kanssa.
Pienyritysten VoIP-puhelinjärjestelmät ovat yllättävän edullisia.
VoIP-puhelinjärjestelmän hinnoittelu on selkeää ja tarjoaa parhaan vastineen pienyrityksille.
Tarjoamme sekä 3CX:n että Grandstreamin puhelinkeskuksia. Näistä löytyy varmasti yrityksellesi sopiva ratkaisu.
Tutustu Grandstream - Puhelinkeskukseen tästä
Tutustu 3CX - Puhelinkeskukseen tästä