LIVE CHAT: RAJOITTAMATON MÄÄRÄ AGENTTEJA CHATIN KÄSITTELYYN

Tilastot osoittavat, että yli puolet asiakkaista haluaa keskustella jonkun kanssa reaaliajassa!

Live-chat-ratkaisun asentaminen verkkosivustollesi ei ainoastaan ​​paranna asiakastyytyväisyyttä, vaan lisää myös liidikonversioitasi.

Mutta entä jos kyselystä tulee liian vaikea käsitellä chatissa? Siirry 3CX Live Chatiin. Integroimalla live-chatin puhelinjärjestelmäämme, verkkosivuston vierailijat voivat keskustella agenttien kanssa reaaliajassa ja vaihtaa live- tai videopuheluun yhdellä napsautuksella – ilman puhelinnumeroiden valintaa.

Sama agentti voi vastata välittömästi 3CX-weklientistään, Windows-työpöytäsovelluksestaan ​​tai mobiilisovelluksestaan. Sepä vasta asiakaspalvelua .

Lisäksi voit pitää kaiken viestintäsi yhdellä alustalla, mukaan lukien yrityksesi Facebook-sivun kautta tulevat chatit ja yritystekstiviestit. Katso konversioprosentit ja asiakastyytyväisyys nousevat pilviin. Säästä järjestelmänvalvojan aikaa ja kuukausittaisia ​​ohjelmistotilauksia!

Muuta kävijät asiakkaiksi

visitors-conversions.png

 

Anna vierailijoille reaaliaikaisia ​​neuvoja heidän selatessaan tuotteitasi/palveluitasi. Muunna nämä uudet vierailijat uusiksi liideiksi CRM:ssäsi. Mukauta chat-tervehdys yritysten työaikojen mukaan. Arvioi agenttien suorituskykyä chat-arvioiden ja raporttien avulla.

Siirry live-chatista live-puheluun!

Vierailijat voivat siirtyä chatista ääni- tai videopuheluun yhdellä napsautuksella.Puhelut kulkevat selaimen kautta – ilmaiseksi asiakkaalle ja sinulle. Palveluasiakkaat – ratkaise tukiongelmat nopeammin. Matalampi kynnys ottaa yhteyttä – ei tarvitse valita numeroa.

YKSI JÄRJESTELMÄ CHATILLE, PUHELUILLE  JA VIESTEILLE

Vältä erillisen live-chat-järjestelmän hallintaa ja oppimista. Saatavilla WordPressille, Drupalille, Joomlalle, Wixille ja Weeblylle. Sisältää Facebookin ja tekstiviestien integroinnin. Tunnista nykyiset asiakkaat ja tuo esiin heidän yhteystietonsa.

VASTAA VIESTIHIN NOPEASTI

timely-manner.png

Vierailijat voivat napsauttaa valitakseen, mille osastolle he haluavat puhua. Määritä chat-viestit ryhmään automaattisesti. Käyttöliittymä mahdollistaa keskustelujen jonopohjaisen ryhmäkäsittelyn. Tiketit voidaan määrittää ensimmäiselle chattiin vastaavalle käyttäjälle.

Lataa tästä itsellesi vuodeksi ilmainen 3CX-puhelinjärjestelmä